Ga direct naar hoofd-inhoud »

de klantenservice van fietskoffer.nl

Klantenservice

  • Verzenden en Levering
  • Privacy en veiligheid
  • Hoe te bestellen
  • Garantie
  • Betalen
  • Hoe te bereiken

Verzenden en Levering

Ongeveer 90% van de bestellingen worden de volgende werkdag afgeleverd na ontvangst van de betaling. De overige bestellingen worden in 2 tot 4 werkdagen geleverd. Bezorging op maandag tot en met vrijdag, door een transporteur "Transmission" . Geeft u voor het gemak en vlotte levering een verzendadres op waarop altijd iemand overdag aanwezig is, en tevens uw mobiele nummer zodat de chauffeur u altijd kan bereiken. Indien u niet thuis bent biedt Transmission de zending de volgende dag nog een keer aan. Mocht u ook deze aanbieding missen dan komt de bestelling weer retour bij Fietskoffer.nl. Om de bestelling opnieuw te ontvangen berekenen wij opnieuw de verzendkosten. Niet op voorraad: Wij berichten u tijdig mocht een product onverhoopt niet meer of tijdelijk niet meer leverbaar zijn.

Privacy en veiligheid

Fietskoffer.nl gebruikt uw klantgegevens uitsluitend ten behoeve van het doel waarvoor u ze verstrekt hebt: het zo goed mogelijk verwerken van uw orders en u zo goed mogelijk informeren over marktontwikkelingen. Fietskoffer.nl verspreidt voor dit laatste doel incidenteel een email-nieuwsbrief. Iedereen die geen prijs stelt op deze email-nieuwsbrief kan zich hiervoor afmelden via de hoofdpagina van Fietskoffer.nl. U kunt uw geregistreerde gegevens inzien, wijzigen en verwijderen via het inlogscherm met behulp van het u toegezonden registratienummer en wachtwoord.

Hoe te bestellen

U bestelt via de website (en u heeft geen klantnummer nodig!) door het product dat u wenst in uw winkelwagen te doen. In uw winkelwagen kunt u uw bestelling wijzigen door aantallen te verhogen of op 0 te zetten en daarna met de "update" button naast de productaantallen het geheel te wijzigen. Indien u uw bestelling wenst af te ronden kiest u de gewenste betaling en volgt u daarna via de button "verder met bestellen" in het winkelwagentje de weg naar de betaling. Tussendoor kunt u uw adresgegevens opgeven alsmede uw naam en telefoonnummer. Heeft u reeds eerder bij ons besteld dan kunt u tevens gebruik maken van uw klantnummer. U hoeft uw adresgegevens dan niet opnieuw in te vullen, maar kan deze tussentijds wel wijzigen. Zodra u een bestelling bij ons plaatst ontvangt u een email met ordergegevens, een digitale factuur en betaalgegevens.

Garantie

De garantietermijn bedraagt 1 jaar. Indien er iets mis mocht zijn met de koffer wat niet te wijten is aan slijtage door gebruik, kunt u ons altijd e-mailen/bellen zodat we naar de beste oplossing kunnen zoeken.

Betalen

Zelf overboeken via uw interbankieren, per email ontvangt u betaalgegevens om zonder kosten uw betaling te doen.

Hoe te bereiken

Per e-mail: u kunt ons per email eenvoudig bereiken via support@fietskoffer.nl. Voor productvragen, garantievragen en vragen over leveringen is dit de snelste manier om een antwoord te krijgen. Per telefoon: op werkdagen zijn wij dagelijks te bereiken per telefoon. Afhalen gaat enkel op afspraak. Ons adres is: Fietskoffer.nl Laplacestraat 29-hs 1098 HR Amsterdam Nederland